INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 21 januari 2008

tripp till syaffären =)

ja ni dag blev det då en tripp till syaffären igen =)

detta inhandlades:

-2 meter bun velour / ska bla bli snickarbyxor till tvillingarna
- 1/2 meter rosa velour / ska bla bli tryck på det grå plyschsetet jag nämnt innan.
- 1/2 meter mörkblå velour / ska bla gå till tryck till samma plyschset som ovan fast till våran lilla kille då då.
- 1 meter rosa "snöre"o en meter mörkblått ska gå till samma plyschset som nämnts.
rosa och mörkblå mudd till plyschseten.
2 dm gul velour / var mer inne på orange men den dom hade nu var spå gräsligt ful, inte alls samma orange dom haft innan o som mina retro orange muddbyxor ä gjorda av. men detta kommer nog gå till nån sorts tryck på dom bruna snickarbyxorna. hjärta/stjärna, nått!! =)

ja så nu har jag lite att ta tag i iaf

har ju även brun bred manschester som ska bli byxor till tvillingarna =)

nån med förslag på hur jag ska göra upptill på manschesterbyxorna? resår, mudd, lr vad desperat behov av förslag=)

Inga kommentarer: