INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 27 januari 2008

antagligen det enda som hanns med idag =) - ett par byxor

ja detta va nog det enda som hanns med idag, visst finns det tid fortfarande men tror det får räcka för idag......
det blev ett par byxor till dom kommande seten till dom. detat ä då byxorna till emmy, elias kommer bli lika dana bara det att det ä blå mudd på dom.


Tyg: grå velour från ohlssons
Mudd: rosa från ohlssons.
Mönster: mitt älskade egna muddbyx mönster igen =) men nu breddat lite nedtill.
Svårighetsgrad: simpelt, men lite pilligt nertill då mudden är tvungen o vara tajt då mina barn ä smala om vristerna o jag ville ha pösiga byxor så mudden fick töjas till max, mycket pill men till slut gick det.


Inga kommentarer: