INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 22 januari 2008

mudd jeans

ja ett par muddjeans va va det blev gjort idag.
otroligt fina på trots att dom blev lite stora men funkar ju då man kan vika upp mudden inåt så det blir finfina baggyjeans, precis som jag vill ha det.


svårt o få dom bra på bild ju.


högra byxan bakifrån. båda är lika dana.



här provas dom av min lilla kille =)
tyg: mjuk ljus jeans, stuvbit från ohlssons
mudd: svart från ohlssons
mönster: mitt egna muddbyx mönster dock förlängt lite i benen.
svårighetsgrad: enkelt men jag har lite problem med att få till grensömmen så fin som jag vill.....

2 kommentarer:

Hanna sa...

Tufft med stjärnan! Lägger in dig på mina sidor om det är ok! annrs får du medela mig!

Ramona sa...

guu va sööt han vart i dom :D