INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 21 januari 2008

kommande projekt

ja projekt som jg då vill få till inom en snar framtid:

- fler snickarbyxor och då med tryck i baken o ev nått på benet
måste inhandla tyg till dessa.

- muddjeans
har tyg o mudd o allt måste bara komma till skott o sen undrar jag om jag ska göra mudd nertill lr bara vanliga benslut elle resår? vad tycker ni blir bäst?

- jeans till tvillingarna av gammla avlagda jeans.
ja ska bara få ork=)

- kjol till stora tjejjen, har allt hemma om jag vill avvara lite av favvistyget till mudd...hmm

- velour set till tvillingarna.
har bas velouren hemma men ska ha tryck o mudd i samma färg fast i olika färger till dom. hmmm..... vilka färger.?? basveloren ä grå........


ja detta ä väl vad som finns i planering just nu.

Inga kommentarer: