INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 21 januari 2008

sötaste lilla velour klänningen

ja här kommer då en liten velourklänning i vitt med orange dekor.
den blev så söt =) komme jag göra flera av kan jag lova...... gillar prickar det kommer ni nog få se mej göra mer av.



övers fram och underst bak


Tyg: vit och orange velour från ohlssons
Mönster. egenknåpat från en klänning som jag hade sen innan men lite omgjort =) trycknappar på höger axel. smidigt vid påklädning.
Svårighetsgrad: enkel, trodde det skulel vara svårare o få dit cirklarna fint men det var inga problem alls med det.

1 kommentar:

á Yeliqa sa...

Åh vilken underbart söt liten klänning. Så snyggt det blev med prickarna :)
Det skulle vara jättefint med ett par oranga velourbyxor till