INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 24 oktober 2010

tygbloggen uppdat!

ja ni idag har jag klickat runt blandbilderna somlegat inne ett bra tag i datan, men faktiskt tagit tag i att lägga upp dom i min tygblogg... så nu kan man enkelt se vilka tyger jag har hemma.

jag har dock bara hunnit få upp interlocktyger och jerseytyger, än..... det kommer mer, vill bara ha bra lju sutifrån så jag kan få rätt färger på mudd/enfärgad jersey och velouren framförallt, svårfotad!!

för er som är nyfikna finns länken här till höger----->

men lägger även in den här just idag =) TYGBLOGGEN

Inga kommentarer: