INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 19 oktober 2010

HJÄLP.... efterlysning

TACK SNÄLLA all ni som tipsade och gav förslag,
jag har nu fått tag på en bit.
tacktack!!
är det nån där ute i bloggvärlden som har en snutt av detta tyg:
VELOUR med lila bas och rosa stjärnor.
och som kan tänka sej o sälja det till mig,
mina döttrar ska bara ha roooos aplagg och detta skulle då göra sej bra till en varsin kjol.
jag kan inte hitta det på en enda tygsida bara för att jag vill ha det, verkar vara slut överallt.
lr om nån såklart vet om nån sida som säljer det fortfarande!!
vore suuupersnällt av er =)

4 kommentarer:

Sandra -Vildkatten sa...

Hmmm undra om det inte kan vara den färgställningen de har i min lokala butik. Kan kolla där nästa ggn om det fortfarande är aktuellt.

Mirrezz sa...

jofotex har...fast i andra färger

Heartbeatdesign sa...

Hallå hallå! Yes det finns i Örebro, har inget hemma av just det men svänger förbi den affären titt som tätt så skulle ju kunna köpa en bit om du vill :)

heartbeatdesign@hotmail.com kan du kontakta :)

Anonym sa...

Hej! Jag har en bit som är ca 150 x 110 cm. Mejla mig på britta.gustafsson@passagen.se om du är intresserad. Mvh//Britta