INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 7 oktober 2010

lite apor o lite moln =)

inga svårigheter men väldigt fina plagg.
en svart molntröja med röd mudd i halsringning... uppvik i ärmslut.
en klänning med det underbara aptyget, cerice mudd i halsringnigen, även här uppvik i ärmslut.



lite kul är att dessa plagg ska iväg till grannlandet, dom ska inte stanna inom sveriges gränser =)

3 kommentarer:

Palven sa...

Kanonsnyggt med rött till det svarta :o)

Anki sa...

Rött till det svarta molntyget var supersnyggt. Det kommer jag nog att testa oxå :-)

Smilla sa...

Vilken tuff molntröja, härliga kombinationer!
Ap-trikån är fortfarande jättesöt, jag ska sy lite julklappar av min stoora bit, för min stora tjej vill _inte_ ha av den :)