INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 12 augusti 2009

hejhej igen =)

ja ni här är jag efter ett låååångt uppehåll, jag har njutit för fulla muggar av min familj under sambons semester.
o jag har knappt kollat åt symaskinernas håll =)
men nu är det dags o jag längtar verkligen efter det nu.

jag hade tänkt efter lite rolig efterfrågan o lägga upp lite bilder på mina tyger som går att göra mössor av det vill inte fungera att ladda upp dom just nu =(
dessa tyger går naturligtvis även göra kläder av, jag kommer skriva under bilderna vad dom går att göra med.

testar igen lite senare men annars kommer det upp under morgondagen.
hoppas ni andra haft en lika bra sommar trots regn o rusk som vi haft.

O BRORSAN ta hand om er nu!!!! kommer sakna er nått så grymt mycket, o det ä inget mot va mina barn kommer göra, sakna sin "lekfarbror"
vi var idag ute hos mamma o pappa o familjen vi sa hej då till brorsan o hans tjej, dom åker imorrn tåg o flyg ner till kina/peking som är första hållplatsen för en lång resa för dom, dom kommer att vara borta i hela 9 månader... åk arunt o resa mellan olika länder, sålt allt här hemma och reser ut o njuter av världen.
HA DET TOPPEN. o uppdatera eran blogg ofta så jag vet att allt är bra med dej brorsan.

Inga kommentarer: