INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 23 juli 2009

blommigt set

ja det hela började med att jag hittade detta underbart fina blommiga tyg på åhlens, lr ja jag har hållt i det flera ggr innan men inte köpt det men nu gjorde jag de =)
det blev lite till höstgarderoben till minsta dottern nu först iaf =) ett par muddbyxor med matchande tröja.



Tyg: blommigt bomullstyg från åhlens, cerice jersey från S&S.
Mudd: cerice mudd från S&S.
Applikation: jag har gjort en sån här applikation inna på en tröja till sonen och nu var det dotterns tur. en lime tygbit med cerice blomtryck på.
Mönster: eget i stl 92 numera så det är växtmån i dom men ja dom kan förhoppningsvis anv i höst iaf nu. =)

7 kommentarer:

anna sa...

Underbart, väldigt somrigt!

Minelo sa...

Jättefint set i härliga tyger!

Heilt spesiell sa...

Skikkelig herlig sett!!Nydelige farger man blir glad av å se på!

Fia sa...

Härligt! Byxor man blir glad av! Passar att förgylla mindre somriga/glada dagar!

Linda sa...

Hej! Tänkte höra om du kunde lägga upp lite bilder på tyg som du har till mössor...hösten är här snabbare än man tror och då gäller det att vara ute i tid, hihi. Vet ju inte vad du har i lager, och du kanske t.o.m. har nya tyger =) Ha det bäst
// Linda

[ LiEmEl ] sa...

hej o tack för alla härliga kommentarer =)
linda: visst kan jag ta lite kort på tyger jag har...
jag ska se om jag hinner med det under kvällen annars blir det morgondagens jobb =)
HA DET BÄST

disa sa...

情趣用品,情趣,情趣用品,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片