INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 18 juli 2009

jacka till elias

ja det sys inte för mycket nu men denna blev så otroligt bra så då gör det inget om det inte sys så mycket annat =)
ligger två till jackor tillklippta en var till mina döttrar.
denna blev i ett underbart rutigt tyg och är till sonen.
fodrad med svart jersey för att vara sådär lagom varm och inte för varm nu på sna kvällar och ruggiga dagar. som vi visst ska få se en hel del av denna semester tyvärr...




ovan: ja bilderna ovan visar min son i jackan o han gillar verkligen att posera i nya kläder, han snurrar o gör så jag får från alla vinklar man kan få hehe.
Tyg: rutigt tyg inhandlat på ohlssons frö länge sen... är det nån som har mer av det lr vet vart man kan hitta det och kanske kan tänka sej o vara kurir så hör jättegärna av er till mej på lelle1000@hotmail.com
svart jersey tyg till foder från S&S.
Mudd: svart mudd från S&S.
Mönster: eget favvomönster på jacka.

7 kommentarer:

Sandra sa...

Vilken otroligt snygg jacka, tyget är ju urnsyggt!

od Andulky sa...

Supersnygg!!

angelmax sa...

superfin gillar modellen skarpt hur har du fått tag i ett så fint mönster?

[ LiEmEl ] sa...

tack så mycket ja tyget gjorde sej så bra till just jacka.
angelmax: jag gör i stort sett alla mina mönster själv. o just detat har jag utgått ifrån mitt egna tröjmönster o breddat o lagt till luva med halskrage.. gillar oxå hur jag fick till just detta mönster.

Heilt spesiell sa...

Vanvittig flott jakke.Jeg er mektig imponert.

Äppel Päppel sa...

Men gud vilken snygg jacka! Skulle mer än gärna också ha det där tyget... :)

Nette sa...

jisses så fin jacka!