INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 18 augusti 2009

barnen innan dagis

ja så här såg mina knoddar ut när dom stod vid dörren o skrek mamma vi är färdiga, ska vi inte gå till dagis nu =)
linnea har sen länge kunnat ta på sej skorna själv o tvillingarna har länge velat kunan det. dom år på sej bara man dra ner dragkedjan på dessa skor o dar upp flärpen lr om man får knäppa upp kardborren men man måste alltid dra upp flärpen, just idag hade nea fixat flärpen åt dom för dom stod helt klara i hallen rätt va det var =) sötnosar.
o hålla varandra i handen är nått dom ofta gör när vi är ute o går.

dom har här på sej bara liemel kläder =) lite kul, lr ja strumpbyxorna är köpta =)
linnea i kortärmad landskapsklänning.
elias i gula velourmuddisar och landskaps t-shirt.
emmy o underbar och älskad velourklänning i gult o brunt med molnapplikation.




1 kommentar:

Lallis/Helene sa...

Vilket härligt gäng! Superfina kläder och underbart söta barn!!