INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 26 augusti 2009

stjärntunikan live =)

här ser ni en otroligt söt tjej i liemel kläder. bruna velourbyxor och turkos tunika med brun stjärnapplikation och muddar.
kortet nedanför har hon en mössa i modell slimfit röd bas med svarta egentryckta stjärnor.


o nej jag har inte slutat o sy, även om mna nääästan kan tro det till o från i bloggen... bara haft fullt upp med annat, men det ligger en hög som bara växer o växer med tillkippta kläder till barnens höst och vintergarderober =)

6 kommentarer:

alvinea sa...

Du gör jättefina kläder! Roligt att se dina tryck (supersnyggt med gröna stjärnor på rosa mössa!!), och lite annorlunda idéer !

Äppel Päppel sa...

Gud så fina kläder! Och så söt tjej!

SiriR sa...

Så søt hun er i sune stilige klær! Veldig fine.

Heilt spesiell sa...

Knallfine klær på skjønn jente!

kaoz sa...

Stilige klær til en søt jente! Flotte farger til henne=D

Presentation sa...

Kanonfint--ölskar kombinationen brunt turkost. Får jag bara ändan ur så ska jag beställa lite tyg så jag får ihop lite mer kläder åt kidsen.. ( Som om jag inte hade nog med tyg..men mycke vill ha mer haha)


Tjing tjing ;-)