INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 18 november 2008

orange-röd stjärntröja

ja jag älskar stjärnor som ni kansk eförstått i bloggen nu =) o likaså min dotter, hon vill ha stjärnor på allt just nu, en klänning är redan beställd men den får jag fundera lite färgval på först =)
idag efter en slitsam vecka då knappt nått blivit sytt.. fortfarande sjuk o hängig, det vill inte ge med sej riktigt blev det iaf sytt en tröja till stora dottern o ja då såklart med lite stjärnor =)
matchade det med orange/randiga ärmar. blev kanon tycker jag...
har sen innan sydda röda byxor som ju passa perfekt ihop.

ovan: tröjan i all sin prakt =)
ovan: ja såklart att man var tvungen o ta livebilder direkt =) även om man äter lite fruktmellis =)



3 bilder ovan =) ja ni vet ju att hon gillar att vara med på kort, o med så många bra bilder var jag bara tvungen o lägga ut dom hihi. sötis!!!
här har hon på sej dom matchande byxorna som redan fanns färdigsydda i garderoben.


Tyg: orange jersey från S&S. röd/orange randig eiser-trikå från tradera.
Mudd: orange mudd från S&S.
Textilfärg: röd textilfärg från panduro.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!

Mimmi sa...

Dina stjärntryck är så läckra och vad snyggt det blev med de randiga ärmarna!

En ursöt liten tjeja dessutom. ;-)

OttoPippi sa...

SNYGGT!!!! Säljer du nånstans i Lkpg??? Det borde du verkligen göra med din fart och proffsighet :-)

Bobo/Rumba de kransen sa...

Skitsnygg! Jag gillar också stjärnor och färgkombinationen.

Linda Muhr sa...

Åhh det är verkligen supersnygg, älskar orange och rött ihop..det tyget är ju kanon!

Madicken går omkring i sin pyjamas tröja med stjärnor hela tiden..

På torsdag åker jag till IKEA till dig, imorgon är det föräldrarmöte för 13 åringen som hägrar..

Kram Linda

plyschmyran sa...

Fint! Undrar lite över det där med Eiser-trikå? Är det något man borde känna till? Bra kvalité? Kan man bara köpa det på tradera?

Thea sa...

Men jösses så snygg!!! Otroligt snygg kombo och fint tryck. Man blir så glad av det!

Lilla Gryn sa...

Snygg. Gillar verkligen färgerna.

Palven sa...

Supersnyggt!