INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 4 november 2008

inga problem med bildbevis här inte!! =)

javisst ville hon modella lite i dom nysydda kläderna, behövde bara nämna det så var hon uppe o började byta kläder... behöver jag säga att hon älskar o modella!! =)

ovan: i bara byxorna och köpt T-shirt faktiskt =)
ovan: i hela setet, byxa och hoodie.
ovan: sötis!!
ocavn: ja som sagt älskar o modella o det gör man i många olika poser, vettu mamma... det va va jag fick för svar av min 3-åriga dotter när hon ändrade ställningar fortare än jag han o ta kort ibland =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh vad fint! Jag älskar jysk tyget. Supersnyggt med hoodien till!!

plyschmyran sa...

Oj, vilket fint set. Jättefint mönster på hoodien, känns "ren" i modellen vilket jag verkligen uppskattar.