INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 22 juni 2008

fler byxor till set =)

ja ikväll blev det då sytt ett par byxor i samma retro (enligt mej) modell som DESSA, tajta över baken och utsvängda nertill fast jag väljer att få puff nertill genom en resårsnodd.
just dessa matchar uggletröjorna jag bloggade om häromdagen i DETTA inlägg.

ovan: byxorna en till varsin tvilling =)
ovan: emmy set färdigt, rosa byxor och uggletröja i återupptryckt 70-talstyg med rosa muddar.
ovan: elias set fördigt, blåa byxor med uggletröja i återupptryckt 70-talstyg med blå muddar.
ovan: både seten ihop =)
älskar dom!!!
Tyg: blå och rosa jersey från S&S.
Mudd: blå och rosa mudd från S&S.
Mönster: eget.
Svårighetsgrad: enkla och sååå fina på!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina kläder du syr! =) Det var intressant! Måste nog titta igenom en gång till!

Ha en bra dag, kram

Jes sa...

Byxorna blev ju jättebta till uggletröjorna :)