INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 3 juni 2008

mycke sol mindre sytt - uggle T-shirts

ja det blir inte så mycket sytt nu när det fina vädret kommit till oss ju, jag bara älskar solen o knoddarna mår ju så bra av att vara ute, under sitt parasoll. dom älskar o kravla runt i gräset o upptäcka nya saker =)

men det blev iaf sytt ett par nya T-shirts till dom små jag har. kommer komma baggy-knickers oxå till var o en av dom =)

ovan: elias tröja i blått
ovan: emmys tröja i rött
ovan: båda tröjorna.
det ä ju bara så kul när det blir sådär kanonbra det man gör. så kul att det blir perfekt!! =)
Tyg: blått och rött ugletyg från jofotex.
Mudd: matchande blå och röd mudd även den från jofotex.
Mönster: eget, favvomönster.
Svårighetsgrad: går numera på rutin o göra dessa

1 kommentar:

OttoPippi sa...

Supersnygga!!!

Nu över till din fråga: Har du prövat "Hjärta till Hjärta" ute i Tornby?? Och när du skriver Röda Korset så är det väl "Bikupan" eller vad den heter på Drottninggatan du menar?? Annars så vet jag inte så mycket mer tyvärr...

Du förresten!!! Jag är i Lkpg lite titt som tätt... Kan vi inte ses nån gång??