INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



fredag 14 januari 2011

I´m BACK!!

ja ni denna pause var tänkt att bli kort o jag skulle börja jobba o kunna sy på me....haha

ändrade rutiner i hela familjen me mitt heltidsjobb och detta ihop med en duuunderförkylning så har jag typ int egjort annat än o jobba och gått hem o slängt mej is offan till o från för inte nog me en förkylning utan 2st!!

men nu har suuugen efter att sy blivit för stort och barnen har gått o pekat på tyger och undrat när jag skulle sy igen =)

först ut denna gång blev en tröja till stora dottern med matchande kjol, för ja det enda man kan anv i klädesväg är kjol lr klänning med strumobyxor lr leggings!! visste ni inte det=)?? iaf enligt min stora dotter, och självklart så har ju yngsta dottern hängt på den "trenden"

det uuunderbara älvtyget
det "visste" dottern att hon skulle få kläder i direkt när det kom hem =)
en tröja med matchande cerice muddar
en ny underbar volangkjol, döttrarna har såna sen innnan i cerice som matchar denna tröja kanonme såklart
vart lite häftigt med en kjol i "grabbfärgen" grön.

2 kommentarer:

OYB sa...

Snygg tröja och kjolen var ju bara helt underbar!

Fangoria sa...

Jätteläckert set, älskar att det var i grönt!!!!