INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 2 december 2010

omlotthoodie med byxa

hamnar inte lika ofta som innan heltidsjobbet vid symaskinen men idag tog jag mej in dit efter att jag lagt barnen =)
detta set blev till, en omlotthoodie i turkos velour och rött apor/lejontyg i luvan, såklart matchande muddisar till me.
och rött o turkost vet ju alla att det blir såååå fint ihop =)


5 kommentarer:

ealina sa...

Vad fint det blev! :D Jag har ännu inte sytt någon omlotthoodie, faktiskt. Men det borde ju vara mysigt att krypa in i nu när det är så kallt ute..

Jag brukar också få sy efter barnens läggdags här. Det gäller bara att orka sy färdigt innan läggdags för mig själv ;)

LustigLinda sa...

ja oj vad fint, underbar färgkombinaton! Tittar in här pa din blogg ibland, du gör fina grejer ;-)

AttenKattenNoa sa...

Omlotthoodie är ju super! Fint färgval, kul md brallorna till där färgerna är 'tvärtom'. Japp, det är svårt att hinna sy så mycket man vill... man ska ju göra annat också?!

Fangoria sa...

Snyggt!!! Underbart med byxorna till!

OYB sa...

Superfint!!!