INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 16 januari 2011

rosetter =)

en klänning i underbara molnen, röda moln med cerice mudd, ville ha nått mer me o det blev fickor som emmy älskar, stoppar allt mellan himmel o jord i dom =)
o tjejjig som hon verkligen är blev det en rosett på varje ficka.
behöver jag säga att hon äääälskade detta set... rosa o tjejjigt, även att själva klänningen var i röda moln.


det blev även matchande cericerosa velourleggins.
härligt gosigt nu under overall. o lite tjockare än vanliga sen när det är dags att hänga undan overallen.

8 kommentarer:

Madelene sa...

Najs! :0)

LustigLinda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
LustigLinda sa...

jättefint! Hoppas du hittar lite luckor i vardagen nu där du kan sy lite, det helar själen ;-) Gillar verkligen den gröna velourkjolen med tröja till. Skulle gääärna ha lite mer velour hemma men här finns inte att köpa tyvärr...

Åsa Tidqvist sa...

riktigt fint set!

Heartbeatdesign sa...

Åhh tufft med rosa till de röda molntyget! Jättefint kit!

Smilla sa...

Härligt färgglatt set!

Y sa...

tack! tyget fanns som stuv, men i Sthlm. Jag ångrar som f-n att jag inte köpte mer. Det är ännu mjukare efter tvätt Kolla i Linköping om det finns där. Den gröna kjolen och tröjan till i förra inlägget var verkligen fina

OYB sa...

Härligt set! Snyggt!