INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 29 augusti 2010

underbara mjuka prickar

velourklänning i rosa/röd prickigt underbart mjukt tyg =)
härlig nu till hösten...
ni kommer få se många klänningar i bloggen då det är det enda mina döttrar tar på sej frivilligt.... just nu vägrar dom byxor, men dom få ggr jag får på dom det är det mer lr mindre genom tvång... shit vilken vilja dom har, o envisasom få!!
leggings eller strumpbyxor är det enda dom ska ha så ja klänningar lä rni få se =)




1 kommentar:

Lilla Anka sa...

Jag hade inte heller tagit på mig nåt annat än mjuka klänningar och tajts om jag haft en mamma som sytt så underbart fina!!!