INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 24 augusti 2010

hösten är snart här...

ja ni hösten är verkligen snart här nu... det gick fort känns det som... jag o nea (älsta dottern) såg i förr aveckan dom första orange löven!!
dom här kläderna är till en liten tjej vars mamam fastnat lika mycket som jag för domunderbara molnen =)
det är en väst o röda moln fodrad med turkos fleece.
klänning i gröna molnmed avbrytande röda muddar och så en röd molnmössa, så även om hösten kommer vara full med gråa moln så kommer denna tjej vara iklädd färgglada fina moln.



1 kommentar:

Kristin sa...

Ursnygg väst! Och tröjan och mössan också =) Jag är också förtjust i molnen. Så fina!