INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 23 augusti 2010

I´m back

ja ni inte anade jag att min förra inlägg skulle bli det sista på över en månads tid...
jag har tagit pause ihop med familjen under sambons semester, jag har inte ens rört symaskinen tills för några dagar sen...

och även bloggen har fått vila... sol, bad, bus och utflykter hit och dit har istället hägrat.

men nu är det kul att sy igen, och nu är det höstkläder som gäller, för inet har barnen stått still i växten över sommaren inte...

jag har en hel hög med obloggade sommarkläder så det är lite av det ni kommer få se först men sen kommer det nya härliga höstkläder i bloggen...

den här skogsklänningen blev en favvis hos stora dottern, o vet ni den är just ROSA, det kommer INTE vara det sista som ni får se i just färgen rosa för som läget är just nu, lr ja har varit ett bra tag, så tar hon bara på sej rosa!!
så kollar man in i hennes garderob så är det mängder av rosa nyanser som blandas med nått enstaka plagg rött eller lila
JA lila fick godkänt häromdan oxå inför hösten =)
enkel stilren elefantklänning, anv dock inte så mycket men gick att ha med en rosa bolero/kofta över.

en underbart fin jeanskjol, den ser inte mycket ut för världen just nu men på är den jättefin.
den har applikationer i form av "fransade" stjärnor, o ja den går att ha då det är rosa dekorsömmar på den =)
baktill är den delad och en dekorsöm är sydd mitt på. det blev effektfullt istället för en baksida i enbart jeans, utan sömmar alls.

Inga kommentarer: