INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 21 juni 2010

utlovat syrum =)

jag har sen lång tid tbx lovat o visa mitt syrum =)
här kommer det....
jag hade tidigare våran stora klädnkammare som var/är i en vinkel som mitt syrum, delat me sambons data=) på ett hörn.
men när twinsen inte sov bra i samma rum så är klädkammaren nu ommålad och inredd i rött kanintema till minsta dottern... man blev förvånad över hur stor den var, hon har båda växasäng och en 8:a expedithylla o sin älskade spis o dockvagnen såklart o endå golvyta =)

men då detta skedde fick vi även laborera i resten av vårat hem... så vi fick "bygga" ett rum i vårat vardagsrum. och däri blev mitt nya syrum.
jag älskar det, det blev perfekt!! och sambons data har hoppat in gömd i sovrummet =)

perfekt våran 4:a har blivit en 6:a!!!

så välkomna in i mitt syrum.

här står jag i "valvet" in till vårat vardagsrum o tar kortet, vardagsrummet till vänster och syrummet bakom draperiet.
välkomna in.
öppnat =)
lampan tänd...
o ja jag äääälskar tyger!! o vill ha mer haha!!
så här inne sitter jag o skapar mina alster.
och stortrivs!
problem är till för o lösas,
vi fick lite panik när vi precis flyttat till denan lägenhet o det visar sej att twinsen inte sover bra ihop som det var planerat att dom skulle göra ett bra tag till, enligt oss då då =)
vet att många av er redan visat era syrum, men det skulle vara kul o se flera, o syvärlden blir ju inte mindre, så visa på, jag är nyfiken av mig.

11 kommentarer:

Palven sa...

Tack för titten - det var ju både fiffigt och fint!!!

Sanna sa...

vilket underbart krypin! förstår om de blir svårt att slita sig därifrån nu ;)

Singh sa...

Vilken fin lösning och mycket fina tyger!

SiriR sa...

Så gøy å se hvor du sitter og syr! Og så mange stoffer du har:)

Fangoria sa...

Åh så kul att se in i syrummet!! Håller med dig, är så roligt att se hur andra har det och alla fina tyger!!!

JuMel sa...

Smart och fin lösning och vilken otrolig mängd fina tyger du har!

od Andulky sa...

Wow, så fint och välorganiserat!!!!

Anna sa...

Supermysigt! Och vilken "tygaffär" du har :-) Hur mycket fint som helst.

a-Luna sa...

Oj vad snyggt! Gillar starkt den vita hyllan till vänster där du har tyger. Ikea? Tänk vad mkt du fått in på så pass liten yta. Skickligt!

Anki sa...

Åh vad smart! Å så underbart mycket fina tyger du har :-)

Mrs.Bao 包 sa...

Åh vad fint, jag blir avundsjuk och längtar till den dagen jag också får ett syrum. Tills vidare så ligger alla tygerna i diverse skåp runt hela lägenheten, och symaskinen på köksbordet... Det blir så mycket spring när man bara vill titta på sina fina tyger. :) Lyckliga du.