INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 16 juni 2010

elias sommargarderob

jag har sagt hur mycket jag älskar dessa underbara fordon innan =)

jag håller nu på o fylla på barnens sommargarderober för fullt, är nog tur att sommaren är lite sen iår, för jag är inte alls färdig me nån av barnens garderober inför sommaren =)
här ett set till elias iaf, lime/gröna fordon med gråa kantband och grå shorts/capribyxor.


Tyg: lime/gröna fordon från mjukatyger, grå jersey från S&S.
Mudd: grå mudd från S&S.
Mönster: egna nu i stl 98 på linnet och 92 på capribyxorna, dom växer så det knakar, lr iaf elias han har växt om tvillingsyster med jag tror det var 6 cm nu =)

Inga kommentarer: