INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 9 juni 2010

underbara sommarkjolar

jag har inte vart alla effektiv på bloggen på sistone.. nästan så man skäms,
MEN det betyder inte att jag inte sytt =) jag har klippt och sytt som en tok istället... jag har visat upp mina kläder på ladugård 206 och stått på min första marknad ihop med NelloLi =) bilder från dessa händelser kommer senare. det gick inte så bra på just dessa tillställningar, typ inget sålt men det kändes som om vi valt fel ställen o stå på, fel marknad... menmen då vet vi det som vi sa =)
kul o träffa henne (tjejjen bakom NelloLi) var det iaf, vi har pratat me varandra i över ett år, snarare närmare 2 år men detta var första gången vi träffades!!kul!!

jag har även sytt underbara prickiga kjolar som mina tjejjer hade på sej på min systers student. volangkjolar i tre lager.





Tyg: rosa, orange och turkosprickigt tyg från ohlssons. älskar dess atyger man kan göra så många olika färgkombos me några få av dom.
Mudd: vit mudd från S&S.
Mönster: nytt egengjort, kommer helt klart bli flera, sydde upp endel till marknaden oxå och mina döttrar ville inte att dom skulle me dit dom ville ha dom själva.

7 kommentarer:

Katharina sa...

Väldigt fina och fräscha! Och användbara!

SiriR sa...

Så sommelige og fine skjørt!

Og synd dere ikke fikk solgt noe på markedet..

OttoPippi sa...

Kjolarna är ursnygga!!!! Älskar kombon cerise/oreange!!

Trist med marknadsförsäljningen. Men det är inte alltid så lätt att sälja sådär. Man får se det som reklam istället :-)

TRI o MAR sa...

Vilka härliga kjolar!! Sådana som man blir glad av!!

Myssel sa...

Snygga kjolar! Kan man bli annat än glad när man ser dom?

Ahlard sa...

Superfina, som så mycket av det du gjort innan också. Fastnade nyss och har kikat igenom massor. Tack för titten!

Anki sa...

Superfina kjolar!