INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 20 december 2009

speciellt tyg <3

den här klänningen är sydd i ett lite speciellt tyg. det kommer från thailand, ni som följer min blogg vet att min bror o flickvän åker runt i världen o har gjort det sen i juni. och under en tripp så köpte dom tyg o skickade hem till mig.... gladare än gladast.

dom har vart runt nu ett tag till sen dom var där sist men nu befinner dom sej återigen i thailand, o denna gång för att möta upp resten av min familj som kommer åka ner över jul och nyår.
kommer kännas mysko o veta att hela min familj är sååå långt borta över jul som just ä ganska stort i våran fam, dock ska vi endå inte fira julafton ihop, vi firar ihop me anders släkt,men just vetskapen om att dom inte ens är hemma....

men nog pratat om det, här får ni se klänningen som är gjord i det underbara tyget.
ett par matchande simpla manchesterbyxor.

O DU BROR!!!! =) ta väl hand om er nu, o ha en kanonsemester ihop me resten av familjen. saknar er!!! snart kommer mamma o dom.






Tyg: ett underbart tyg från thailand, svart manchester från S&S.
Mudd: svart mudd från S&S.
Snedslå:vinröd snedslå från S&S.
Mönster: egengjorda allihop

7 kommentarer:

Kottekott sa...

fint!

Nette/Rostis sa...

helt underbart set! jättestiligt!

Unknown sa...

Så fint!

Anonym sa...

Tja, riktigt snyggt tyg:) hehe
sitter här på flyplatsen o väntar på familjen och jag lovar vi ska ta väl hand om dom:) Hoppas ni får det superbra nu under jul o nyår, hälsa alla där hemma

SiriR sa...

Så nydelig hun er i sine fine nye klær! Broren din har virkelig sendt deg et fantastisk stoff, så herlig:)

Hello sa...

Finast i jul!

Fangoria sa...

Åh setet är helt underbart, roligt med ett riktigt speciellt tyg som blir unikt!!