INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 14 december 2009

hoodie...

... till en tomtenisse.
ja igår satte jag mej vid symaskin för o sy en tomteniss hoodie =)
nea skulle lussa på ett ålderdomshem... heter det så??
hon hade ju luvan bara sist då dom lussade ute... o sen had ehon sin fina hjärtankappa finns att se HÄR på sej, kanon då men sen fick vi reda på att dom skulle lussa inne oxå o inga tomtekläder va inhandlade..så då sydde vi en hoodie.. som kan anv annars me såklart.


Tyg: röd velour från S&S.
Mudd: brun mudd från S&S.
Appliktion: brun velour till hjärt-applikation, dotterns val =)
Mönster: egengjort och nygjort. satt bra på henne.

Inga kommentarer: