INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 17 december 2009

overlocken fortfarande saknad... maskeradkläder

ja som jag skrev i rubriken... min overlock är fortfarande saknad =( men jag kör lite simpel sömnad och annat pyssel under tiden =)
idag var det dags för söta prinsesskjolar till min dotter, hon älskar o har frågat flera ggr om jag inte kan göra kjolar till henne.
här nedan ser ni dom på pallar då modellen inte vet om dom än, ska bli en julklapp lr iaf överraskning.

passade även på o göra ett gäng prinsesskronor, hon har haft en i enkelt tunnt papper gjord på dagis, i kycklinggul färg, favvis då hon inte haft nån annan, men hoppas dessa gör henne glad =)



1 kommentar:

alvinea sa...

Förstår att du saknar din overlock! Men trots detta - fina prinsesskjolar (man kan tydligen aldrig få för många), och jättesöta kronor!