INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 28 augusti 2008

mössdags igen - en beställd baggymössa.

ja i detta blåsväder behövs det verkligen mössor igen, har redan anv mössor på mina barn.
fick ett trevligt mail från en tjej som var intresserad av en mössa som skulle passa en nyköpt didriksson jacka.
valet föll då på detta tyg.
jättefin baggymössa.


Tyg: grön/brun randigt tyg från S&S.
Mönster: eget sen tidigare.
Svårighetsgrad: simpelt,
o kul att den blev klar idag endå, trodde det inet då jag skulle på föräldramöte men det hanns me innan =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din fina kommentar i min blogg. Brukar vara inne här och titta på allt fint du gör till dina söta barn. Du är riktigt duktig!! Kram

an.lo sa...

Hej! Jag har en liten utmärkelse till dig på min blogg :-)

snöstjärna sa...

Kanske man får beställa en mössa med? =)