INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



fredag 15 augusti 2008

bildbevis på djungelseten

ja idag blev det till att inviga djungelseten då det mesta andra är i tvätten..!!
ja o jag älskade dom innan men det ä inget mot vad jag gör nu när jag sett hur bra dom blev på.

ovan: elias i sitt set i brunt/lime
ovan: emmy i sitt set i rött/lime.
ovan: ja krypvänliga var dom verkligen...

ovan: ja dom 2 bildern aöver ser ni dom leka för fullt... dock i storasysters rum, där finns ju så mycket mer skojjigt än bland deras leksaker =)

1 kommentar:

Mimmi sa...

Underbart söta småkottar, med urcoola brallor! Djungeltyget är ju bar hur snyggt som helst. Hemtex -hmmm undrar om dessa lakan finns fortfarande? Vill bara ha!!!!!