INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 2 juli 2009

lite landskapskläder på bild =)

ja här kommer det som i förra inlägget lovades =) lite bilder på nysydda kläder.
nu blev det på landskapskläder emmy o en klänning och elias i t-shirt, både med matchande orange kantband.
linnea i en klänning som är köpt faktiskt finns inet mycket sånt kvar men denna är från förra året då jag inte kommit igång med att sy så mycket så att jag fyllde hela barnens garderober, som det ser ut nu =)






Tyg: underbar landskapsinterlock från jofotex
Mudd: orange mudd från S&S till kantband
Mönster: egengjorda is tl 92 enkel a-linjeformad klänning med raglarärm och muddning i ärmslut. kantning i hals, t-shirt med uppvik i ärmslut.

6 kommentarer:

Krimskrams sa...

Så härliga färgglaga kläder på goa ungar. Man blir verkligen glad av landskapstyget!

Sandra sa...

Vad fina kläder.
Jag tycker att landskapstyget gör sig bäst med orangea kantband som du kantad kläderna med.

od Andulky sa...

Vilka sötnosar!!! Jättefina kläder! Håller med Minelo, orange är verkligen supersnyggt till!!

Heilt spesiell sa...

Kjempeflotte unger og klær<3

SiriR sa...

For noen herlige barn i sine fine klær!!

Jes sa...

Vilken underbar bild:)
Jättefina kläder