INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 7 juli 2008

stjärn T-shirts på beställning =)

ja har varit sjuka ett tag nu o jag blev inet riktigt av med mitt så en pencilinkur behövdes...
men nu ä vi friska igen, o min syabstinens stillades lite av denna stjärn-best. ett par egentryckta stjärn T-shirts till ett syskonpar jag sytt till tidigare. kul när "kunderna" återkommer.

ovan: underbara stjärn T-shirts jag älskar dom =)
ovan: en till storasyster i stl 92/98 och en till lillasyster i stl 62.
Tyg: vit jersey från S&S.
Mudd: turkos och cerice mudd från S&S.
Tillbehör: svart textilfärg.
Mönster: egenknåpade av T-shirts som finsn hemma o sen endel justeringar såklart =) det som ä så bra när man kan göra kläderna själv, man kan göra dom precis som man vill ha dom.
Svårighetsgrad: simpelt men just dessa egentryckta tar ju sin lilla tid o göra måååång amoment inna tröjan är klar.

3 kommentarer:

Liza sa...

Jättefina:) Jag har inte tagit mig till stjärnor än, utan kör på med lejon och troll sålänge:)

Tänke höra, vad tar du för en tröja när du tryckt själv? var en som frågade för ett tag sen om min stjärnbody, minns inte vad jag sa för pris, men jag tog lite dyrare än jag brukar och människan hörde inte av sig igen....men det tar ju ett tag att göra egentryckta grejer liksom...

FyraMirakel sa...

Jättefina som vanligt Lenita =)
Tack så jättemkt

Jes sa...

Dinna stjärn tryck blir så finna :)