INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 9 juli 2008

små kusinbarn har kommit =)

ja min redan stora släkt har utökats med två till kusinbarn....

en liten tjejja o en liten kille. o till dessa har såklart knåpats ihop 2 presenter =) o jag ä kär, så sött o gosigt det var o sy kläder i stl 56/62 igen då =) var ett bra tag sen nu känns det som när mina minsta, alltså tvillingarna drar stl 80 nu och jag gör mycket kläder till dom i stl 86.

men dessa kläder får ni kära bloggläsare vänta på då jag vet att kusinerna, i detta fall dom nyblivna mammorna kikar in här då o då.. så då vill jag ju inte att dom ska se plaggen här först...

men det kommer underbara bilder på dom så fort jag fått beskedet att dom fått kläderna.

annars så är vi nu hos mina föräldrar och kommer så vara i 1 1/2 vecka då vi snart är husvaktare =) mina småsystrar spelar i gothia cup i göteborg hela V 28. skönt att få ha hus o tomt o ja här finns allt till barnen så som stor gräsmatta, gungor, sandlåda, pool, stor o bra altan... ja allt =)

HA EN KANONSOMMAR ALLA BLOGGARE OCH BLOGGLÄSARE =) nu får vi se när det uppdat här igen, MEN jag har allt med mej lite tyg o tråd även hit, mamma har ju oxå symaskin =)

1 kommentar:

OttoPippi sa...

Ha en underbar ledighet!!!!!