INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 8 november 2009

varm o gosig halsduk

j adet var precis vad min stora dotter sa om dessa enkla halsdukar. vet inte va man annars ska kalla dom men ja dessa tuber värmer halsen gott i kylan iaf. o inga skarvar som glipar i varken nacken lr halsen.
simpel sömnad men väldigt bra pryl =)


emmy visar hur den sitter på, den träs bara över huvudet och sitter sen mjukt o fint runt halsen.
elias i nya vintermössan och halstuben.. kanske ä så man ska kalla dom.
emmy i nya vintermössan och halstuben på.

Tyg: eftersom detta var en testversion så gjorde jag den i brun fleece som jag har mycket av hemma, sk abli matchande inom kort =)
Mönster: nytt egenskapat, simpel tub i fleece.

2 kommentarer:

Kottekott sa...

vilken bra ide! Hur breda har du gjort dem?

Mvh Therese

Hello sa...

Jag skulle vilja påstå att det är en variant på en sk "buff".

Sköna såg de ut!