INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 9 november 2009

maskerad på dagis

ja imorrn är det maskerad på dagis stod det en lapp om på dörren idag!!
vad ska min stora tjej vara då då om inte hello kitty =)

jag hade i tankarna en rosa-vitprickig klänning men linnea bestämde att hon skulle ha en hello kittyklänning, bra maskeradkläder då dom ju går att anv även andra dagar.
ett diadem blev vita små öron och hon informerade mej att hello kitty FAKTISKT har en rosett lr blomma vid ena örat!! så ja det blev en rosa blomma då =)
hela setet ihop.
redo att användas.
hon blev så stolt o glad när hon fick vara sin favvofigur =)
öronen o blomman sitter fint. o lite morrhår o en rosa nos.
tyg: hellokitty tyg från jysk. vit fleece till öronen. och rosa velour till blomman.
tillbehör: diadem till öronen, tryckknapp till blomman så den går att ta bort så man även kan ha dom som helvita öron.
Mönster: egenknåpat o det roliga var att öronen blev bra på första försöket. hade ju inte så gott om tid så klänningen blev ett välbeprövat som jag vet sitter bra på henne.
KUL att enbart klänningen blev väl omtyckt, fast va annat kan den bli det är ju självaste hello kitty på =)



6 kommentarer:

Myssel sa...

Vilken söt tjej!

Monica sa...

åååå så nydelig!! De ørene var supersøøøte!!!

Anonym sa...

Åhh gud va söt hon är. Blev ju superbra. Snyggt jobbat syrran!!

Fangoria sa...

Söt Hello Kitty!

emma sa...

hej, varifrån är de hello kitty diamet? :)

[ LiEmEl ] sa...

emma: det är egengjort =) även de =)