INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 27 november 2011

TÄVLING 1:a advent

NU var det dags igen...
det har gått ett helt år sen sist jag hade en tävling på bloggen.
denna gång kan man vinna en valfri mössa av mina 3 modeller, i valritt tyg av tyger jag har hemma.

skriv en kommentar här om du vill delta.
för en 2:a och ev 3:e lott länka på din blogg eller/och gilla mig på Facebook.
skriv gärna hur du gör.

Vinnaren dras den 3:e December, alltså dagen innan den 4:e (2:a advent) då en ny tävling kommer upp.

Lycka till!!

9 kommentarer:

Myssel sa...

Jag vill gärna ta en lott! :-)

Villeosagamamman sa...

Jag tar en lott, tack!

katrinhoglund[at]hotmail[punkt]com

Linda sa...

Jag vill ha en lott :)

Anita sa...

Jag tar en lott tack
miros79[at]hotmail.com

LustigLinda sa...

Hej! Jag är gärna med, jag länkar pa bloggen min; 2 lotter till mig.

Anonym sa...

Jag vill gärna ha en lott i tävlingen!
/Malin
malin_neptin@hotmail.com

Tessan sa...

Jag vill vara med och vinna, försöker mig på att länka sida och dela den på min Fb. Fint set du sytt. Kram Tessan

Caroline sa...

Vill också vara med på de underbara mössorna. Livia har vuxit ur den fina mössan jag beställde utav dig förut,så en ny skulle sitta fint.
Delade på FB istället å inte på min blogg då de bara är en tårt/bakblogg. Gillade även.
Så nu håller jag tummarna på mina 3 lotter.

fante sa...

Jag är med och gillar på fb. Visste inte ens att du fanns där (jag finns också ;-))