INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 29 september 2009

Lund nästa - hjärtoperation

ja nu åker vi ner till lund.
elias planerade hjärtoperation är nu inbokad till på torsdag... vi hoppas att det bli en enkel operation att han har växt till sej så bra att han kan opereras genomen ven i ljumsken, det det så så är vi förhoppningsvis hemma nångång under helgen som kommer... blir det en större operation så dom får öppna upp bröstet... o då vet vi inte alls närvi kommer hem igen.

suget efter alla idéer som jag vill förverkliga när det gäller o sy är grymt stort o kommer inte bli mindre nu när jag inte vet när jag kan få sätta mej vid symaskinen igen...

men nu åker vi hela familjen, jag kommer bo med elias på sjukhuset/hjärtkliniken och anders o tjejjerna kommer me finnas där nere men inte på sjukhuset då tjejjerna inte ens får gå in där pga svininfluensatiderna som är nu =(

hoppas ni kommer ha det bra så länge.... så ses vi när vi ses.

njut med familjen i höstrusket som faktiskt dragit in över den största delen av landet numera. tänd ljus o bara mys=)

12 kommentarer:

Kicki sa...

Lycka till i mängder!!!
Håller tummar och tår för er att ni är hemma till helgen igen!

Många kramar

Myssel sa...

Lycka till! Hoppas allt går som det ska så att ni snart är hemma igen!

SiriR sa...

Lykke til! Krysser fingrene for at alt går bra:)

Daddis sa...

Stort lycka till!
Hoppas att allt går vägen så att ni är hemma i helgen igen.
Kramar

Mimmi sa...

Säger som övriga - Lycka till i massor!!!!!

Beata sa...

Mycket lycka till ifrån mig också!

Nette sa...

Lycka till, stackars liten.

KRUMELEJ sa...

Här är en till som önskar lycka till!!!

od Andulky sa...

Lycka till!!
Stora kramar!

Carolina sa...

Lycka till! Håller tummarna för den enklare OPn.

Kram

Helena sa...

Lycka till!

fante sa...

Oj :-o

Lycka till!