INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 5 april 2008

"stripe" set =) leggins, klänning och benvärmare

ja idag blev det även färdigsytt klänningen som masien strula för mej igår...... tur att den funka igen idag =)
ett set med "stripe" på sidorna.

ovan: en raglarklänning med lång ärm, och en rand i sidan på armen.

sydd i modellen som jag sytt innan utan ärm. den satt så bra på linnea.

ovan: matchande gula leggins.

ovan: ja här ä hel adet här setet, ett par gula leggins, rosa klänning med gula "stripes" på sidan. och så såklart ett par rosa benvärmare =)

matchning, matchning ni vet!!


ovan: min bedårande dotter som agerar modell i nya kläderan som vanligt =)

Tyg: rosa och gul velour från ohlssons.

Mudd: gul och rosa mudd från ohlssons.

Mönster: eget till alla kläderna.

Svårighetsgrad: enkelt men mycket sömnad när jag gjorde klänningen.

2 kommentarer:

Ramona sa...

ser vad hon kmr bli när hon blir stor iaf haha topmodel nästa XD haha älskar henne :D fifan hur klarar du det igenteligen ??

[ LiEmEl ] sa...

mm min alldeles egna modell hon ska genast prova kläderna sen ska jag ta kort på henne direkt =) så söt så!!