INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 19 mars 2008

en trötter-tröst väska

ja innan det var natt så blev det en trötter-tröst väska oxå!!
en väska som linnea kommer ha till dagis, kommer hennes snutte, tutt eoch tigger vara. det är dom som kommer fram när hon ä tröt och när hon ä lessen. så ja en väska o förvara det i ä perfekt ju.


ovan: den hänger nu redo på dörren med alla viktiga grejer i =)
Tyg: sött rosa tyg med flickor, blommor och fjäriar bla, från en lokal tygaffär här i stan. innertyg i orange som ä samma färg som vissa detaljer i flicktyget.
Mönster: egengjort med inspiration fråna andra bloggar =)
Snedslå: egengjord med hjälp av ett nyinhandlat redskap, älskar det, man kan få vilken färg som på sitt snedslå inte bara det lilla utbud i affären....
Svårighetsgrad: simpelt o snabbt o göra.

2 kommentarer:

~Titti~ sa...

Gud vilken gullig väska du har gjort :-D

Vindling sa...

Jättesöt.