INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 15 oktober 2011

mer klänningar... ugglornas tur denna gång.

en ny variant på klänning, lite bredare i "kjol"delen. och lite veck i den.
ser ut som knäppning ihalsen men är fastsydda knappar.. men enbart för att den endå är lagom i halsen och det endå är snyggt med nått mer =)
även här liiite längre muddar än vanligt.





emmy blev suuuperglad över en ny uggleklänning iaf, hennes gamla har fläckar på sej som inte går bort... nackdelen me vit bas, men det ä ju sååå fint ju =)

4 kommentarer:

Smilla sa...

Härlig klänning! Håller med dig om att knapparna och knäppkanten gör massor för heöhetsintrycket!

Linda sa...

riktigt fin! och den "onödiga" detaljen med knapparna är verkligen pricken över i :)

sorkmor sa...

Väldigt fin klänning, och söt modell med för den delen :)

Ann Kristin sa...

Kjempe fin kjole. Likte veldig godt halsen. Tøft med knapper, blir ekstra pynt.