INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 10 mars 2011

vårkänslorna kommer sakta krypandes...

ja ni det märks att våren är på intågande... så härligt med mera sol!!
mösstillverkningen är i full gång.
en mössa med tryck, gjorde förra året en mössa med sötnos på till emmy, den gillades skarpt!
den här fick trycket cool och lite tuffa stjärnor, ska matcha en turkos vårjacka, matchande turkosa stjärnor och sen en snygg avbrytande röd stjärna, o som vi alla vet så är ju turkos och rött så snyggt ihop =)



sen blev det en liten testmössa, en till en nyfödd.. o shit vilken skillnad det var på dom!! den me cool så stort huvud har min son nu och ja den orange med pingviner är till nyfödd =)
mössan satt bra på dockan, så just denna fick gå till barnens dockklädesgarderob =)
men nu hoppas jag att småknoddarna som ska födas inom vänskapskretsen behöver lite mössor =) så jag får anledning att sy fler =) så smått o sött ju!!

4 kommentarer:

Thea sa...

Japp, cool var den! Och personlig. Kul!

Gosing sa...

Jättefina! Hur gör du när du trycker? Vad använder du? E sugen på det själv, men har inte riktigt hittat nån bra metod :)
Agnetha

[ LiEmEl ] sa...

tack =)
japp helt personlig.
gosing: jag har köpt färg och klichéer på panduro... jättesmidigt, men ibland anv jag mej av bokplast och ritar egna motiv och klipper ut o klistrar på tyget o sen duttar färg. lycka till det är jättekul.

emmalill sa...

vad duktig du är på att sy :)