INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 28 februari 2011

en av fler...

ja ni detta var inte så lätt som jag trott =)
heltidsjobb och dessutom nu 3 sjuka barn gör det liiite svårare o hinna me o sy allt jag vill...
men jag kan INTE slita mej från symaskinerna o kommer så aldrig göra... även om det inte blir sytt lika ofta så blir det sytt, o endel hinns inte jämt o läggas upp direkt i bloggen =)
men nu har det varit ett tröjmaraton här hemma... så en av flera tröjor ser ni nu här i inlägget, och fler kommer komma inom kort!!

dessa tyger som valdes till denna tröja är verkligen suuuperfina.

4 kommentarer:

Heartbeatdesign sa...

Åhh fin tröja! Ser gärna de andra som tillhör tröjmaraton också :D

LustigLinda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
LustigLinda sa...

verkligen underabara tygkombinationer! Förresten, jag har ett lotteri på min blogg nu om du skulle vilja vara med.

hej hej

Susanne sa...

Gud så fin! Vad dutig du är!