INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 8 november 2010

just de livebild på dottern.

jag skrev ju i inligget om grodklänningen att det skulle komma en livebild me... så nu kommer den, emmy var inte riktigt me på o ta kort just då hon var ju på kalas hos kompisen och ville bara springa vidare me dom...
men ett fick jag iaf =) även om snoret rinner fint hehe så syns klänningen iaf, det blev en klar favvis från hennes sida!!

o sååå smidigt nu me overall o sånt... tajt me mudden nertill och långa muddar i ärmarna, inget som knögglar under vanten osv. kanonmodell!!

o så mjuka gosiga (varmare) velourleggings/tights.


3 kommentarer:

Ahlard sa...

Verkligen superfina kläder!!! Hon ser både tuff och söt ut:)/Johanna

OYB sa...

Snyggt!!! Sitter superfint på din dotter!

Kiiromi sa...

Så mycket fint du syr :)

/Mia