INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 26 april 2010

tingelingelinge tåget går....

härliga tåg, dessaunderbara tågtyger från jofotex (har även det bruna med orange tåg) har jag haft i min ägor ett bra tag men har inte blivit att jag sytt nått av dom än =)
men nu var det då dags, det blev två tröjor till barnens kusin.





Tyg: gul/grönt tågtyg och blå/rött tågtyg från jofotex.
Mudd: röd mudd från S&S, grön mudd från jofotex.
Mönster: egengjorda i stl 104.

4 kommentarer:

Cilla sa...

Jättefina tröjor. Jag har varit sugen på det där tyget länge nu, men inte riktigt kommit till skott.

Unknown sa...

i like your design and fabric!!! best regards Claudia from Germany

Lina sa...

Hej!
Jag påbörjade att sy babykläder när jag gick i nian, men hann aldrig bli klar. Skulle väldigt gärna vilja börja sy nya. Jag tänkte mest fråga dig om du har/vet några bra mönster till babykläder med enkla beskrivningar? Jag skulle bli överlycklig om jag fick hjälp med detta. Skulle vara en perfekt sysselsättning, speciellt med gravida i släkten att överraska!
Om någon snäll själ har något mönster att skicka över mail, så vore det underbart snällt!
Lina-sand@hotmail.com
/Lina.

Ella sa...

Hej!
Jag tror vi bodde grannar på Lövsberg som mindre, Ella heter jag och bodde längst upp på gatan. För visst är det dina föräldrar som bor bredvid gamla skolan?
Måste bara säga att jag tycker du gör otroligt fina grejer! Väldigt imponerande hur du får såna bra ideér och matchar så fina tyger. Verkligen underbara kläder :)

Vänlig hälsning, Ella Gustafsson
ellaemilia@hotmail.com
www.eeeeellaaaaa.blogg.se