INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 28 januari 2010

andra rummet i dockhuset.

ja då var ytterligare ett rum färdigt i dockhuset. denna gång blev det allrumet o "hallen" uppe....
nea är störtförtjust i det o längtar tills det är klart för o lekas me igen =)

några lampor har inhandlas nu hoppas vi bar att strömmen ska fungera efter alla dessa år... väntar fortfarande på transformatorn, borde ha kommit men inte...

mattor även här, man MÅSTE ju ha mattor enligt dottern, hon älskar sin vita ryamatta hon har i sitt egna rum så det skulle vara en likadan i dockhuset.


vill igentligen hitta en vit lampa lr ja rosa lampa kanske... gillar inte denna röda till rummet menmen =)

7 kommentarer:

Anki sa...

Åh, vad fint det blir. Hade ett precis likadant som liten, kanske ska gå upp på vinden å leta efter det nästa gång man är hemma hos mamma... Tror nog min lilla kille skulle gilla det oxå :-) Frågan är bara var man ska få plats med det...

SiriR sa...

Så stilig det blir! Har også et dokkehus som dette som jentene mine leker med:)

od Andulky sa...

Så fint!

Strömming sa...

Vilket härligt rum och vilket rolig ide att fixa till dockskåpet! Mitt ser likadant ut men taket är helt löst. Vet att pappa ska laga det till I men sen måste vi renovera också! Fast det dröjer nog innan I börjar leka med det ändå. Så kul ide!!!

JuMel sa...

Vad snyggt det blir! Blir sugen på att renovera vårt gamla dockhus. Vad använder du till golv? Har du använt riktiga tapeter till väggarna?

[ LiEmEl ] sa...

tack alla =) detat är riktigt kul o göra kna jga lova så rek er starkt om ni gå ri tankarna,
jag anv mej at scrapbookingpapper, till väggarna och faktiskt även till golven, då anv jag mej av lite kraftigare mer strukturpapper tills crapping.
lycka till om ni ger er in på det o jag vill gärna se bilder på det om ni gör det=)

Nette/Rostis sa...

tänk om man skulle ha det så där snyggt i sitt eget hus :-)