INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 18 december 2008

internet igen =)

ja nu har vi internet igen...
efter packning o avstänging av internet för o sen flytta o nu till slut få internet igen så blev det totalt bloggtorka här i...
jag har pysslat o syt o haft mej till nya lägenheten kommer bilder nom kort men än ä det inte klart o ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vart kameran ligger vilket är lite som med allt just nu HAHA.
flyttkaos totalt men vi ska ha iordning på allt till jul det är ett som ä säkert =)
det blev iaf en helt totalt renoverad lägenhet vad gäller vägg o tal o snickerier i hela lägenheten... badrummet vardet enda som inte lr ja badrum o lilla toan men dom va relativt fräcscha iaf...
men skönt o få tapeter o golv överallt nytt =)

hoppas ni har det bra allesammans, och hör ni inget inna jul vilket jag iof hoppas att jag fixat bilder innan så ha en toppen jul så drar vi igång igen efter jul =)

4 kommentarer:

OttoPippi sa...

Kul att du är tillbaka!! Väntar med spänning pådina framtida inlägg på allt du gjort :-)

Titti sa...

God jul

Strömming sa...

HAha jag tänkte faktiskt häromdagen att det var länge sen jag såg ett inlägg från dig! Nu förstår jag varför!
God jul!

Linda Muhr sa...

God Jul !¨

och tack för bytet!

Kram Linda